Automatická cenotvorba
ušetríte
4 h/den
priemerne ušetríte
30 tis./mesiac
až 1
špecialistu
Pre človeka desiatky hodín práce, pre Conviu rýchlovka.
Tá úľava. Zahodiť neprehľadné excelovské tabuľky s prapodivnými výpočtami cien vašich produktov na e-shope. Pre Conviu je to brnkačka - urobí to za vás automaticky, rýchlo, správne a výhodne. Má totiž v malíku ceny vašej konkurencie na tovarových porovnávačoch, a tak môžete byť vždy o pár kačiek lacnejšie, mať druhú najvýhodnejšiu cenu na trhu alebo treba maximalizovať obrat. Pravidlá sú na vás, potom už si to preberá Conviu pod svoje dátové krídla.
Preceniť všetky položky, ktoré predávate, treba aj niekoľkokrát denne? V kamennej predajni nemysliteľné, v internetovom obchode pokojne. Lenže aká je tá správna cena? Conviu vám s tým pomôže. Teda pomôže... Väčšinu práce urobí za vás. Vy na začiatku zvolíte stratégiu a nastavíte pravidlá. Potom už len sledujete maržu a zisk, podľa potreby pravidlá ladíte. Máte pri tom pokoj a istotu, že vám nikde nič neuteká.
Vo výpočtoch Conviu vychádza najčastejšie z nákupnej ceny bez DPH a z predajných cien konkurencia. Vychádzať ale môže z akýchkoľvek dát, napríklad aj z vašich aktuálnych predajných cien. Môže (a nemusí ) brať do úvahy aj cenu dopravy.
Koho chcete poraziť (a koho nie)
Na začiatku je dobré si ujasniť, s kým sa chcete na cenovom bojisku stretnúť. Kto je teda vaša konkurencia? Možno sú to všetci predajcovia, ale možno vás budú zaujímať len tí s certifikátom“ Overené ", s určitým počtom recenzií, alebo tí, čo majú aktuálne tovar skladom.
V Conviu si môžete pokojne naklikať aj konkrétne e-shopy, s ktorými chcete držať krok, alebo naopak zadať obchody, ktoré chcete v konkurenčnom boji ignorovať. A to na úrovni celého svojho e-shopu, pre jednotlivé kategórie, značky, ... alebo dokonca aj konkrétne produkty.
Stratégia cenového boja
Keď viete, s kým bojujete, je na rade zvoliť správnu stratégiu:
- Cena podľa poradia – keď chcete byť práve tretí zo všetkých predajcov, alebo prví (najlacnejší) z tých, čo majú tovar skladom.
- Cena podľa zvoleného konkurenta – keď chcete byť vždy o 1 Sk alebo o 3% lacnejšia ako zvolený konkurent.
- Cena podľa konkurencie – keď chcete mať cenu na priemere či mediáne cien konkurencie, prípadne keď chcete k cene konkurencie pridať obchodnú prirážku.
- Maximalizácia marže – keď chcete čo najvyššiu maržu, a teda aj prevádzkový zisk, cena sa nastaví podľa cien konkurencie, vašich nákupných cien a elasticity dopytu.
- Maximalizácia obratu – keď chcete byť agresívni a získať väčší podiel na trhu, potrebujete k tomu aj zodpovedajúce ceny. Conviu postráži aj to, aby ste nepredávali zbytočne lacno a neprichádzali tak o zisk.
Inú stratégiu zvolíte pre svoje top produkty a inú pre longtail. Keď si budete chcieť s cenotvorbou naozaj vyhrať, môžete si nastaviť odlišnú stratégiu pre jednotlivé značky, kategórie, segmenty, výrobcov, cenové rozsahy, hladiny marže alebo aj pre ľubovoľnú skupinu produktov označenú vlastným štítkom.
Prehľad o dianí na bojisku
Súhrnný prehľad výsledkov cenotvorby za ľubovoľné obdobie si môžete kedykoľvek stiahnuť na záložke Štatistiky. Uvidíte okrem iného, ako aktívne ste svoje produkty preceňovali a ako sa vyvíjala ich marža. Keď chcete ísť pri konkrétnych položkách do hĺbky , presuniete sa na záložku Produkty, kde nájdete prehľad cien konkurencie, históriu preceňovania aj vývoj cien v grafoch. Takto si môžete prejsť napríklad nedávno precenené položky alebo produkty s najvyššou či najnižšou maržou.
Sme partneri

Ukážka automatickej cenotvorby
Preceniť všetky položky, ktoré predávate, napríklad aj niekoľkokrát denne? V kamennej predajni nemysliteľné, v internetovom obchode pokojne. Lenže aká je tá správna cena? Conviu vám s tým pomôže. Teda pomôže... Väčšinu práce urobí za vás. Vy na začiatku zvolíte stratégiu a nastavíte pravidlá. Potom už len sledujete maržu a zisk, podľa potreby pravidlá ladíte. Máte pri tom pokoj a istotu, že vám nikde nič neuteká.
Často kladené otázky
Ako často môžem cenotvorbu prepočítavať?
Vie Conviu pri cenotvorbe zohľadniť Top produkty?
Čo potrebujem mať k dispozícii, aby som mohol nastaviť cenotvorbu?
Je možné sledovať historický vývoj predajnej ceny?
Môžem nastaviť precenenie podľa ceny konkurencie?
Aký objem dát už modul spracoval?
viac ako
191 GB
viac ako 72
miliónov
viac ako 56
miliónov
Dynamická automatická cenotvorba
Platíte len za moduly, ktoré využívate.
Heureka má svoje API spoplatnené fixným cenníkom viď. Heureka API cenník. Conviu z tohto poplatku nemá žiadnu províziu a je iba sprostredkovateľom. Ak chcete Heureka API na Conviu využívať, tak nie je potrebné platiť celú tarifu (podľa cenníka Heureky). Conviu Vám rozpočíta iba reálne využitý počet volaní API.
Ak máte vlastný Heureka API kľúč, tak Vám nebude poplatok za Heureka API účtovaný.
Zboží API je zadarmo.
Prečo je Conviu najlepší parťák pre vás a váš e-shop?
-
Sme jedno ucho
Načúvame a sme otvorení zmenám. Vývoj prispôsobujeme potrebám trhu a zákazníkov.
-
Vezmeme vás pod krídla
Starajú sa o vás špecialisti, nie operátori. S našou pomocnou rukou počítajte.
-
11 vychytávok pod 1 strechou
Komplexné využitie dát - 11 nástrojov pre zárobkovejší e-shop na jednom mieste.
Naše vychytávky
Recenzia na Conviu
Komu už Conviu šetrí čas a peniaze?
